Grąžinimas ir garantija

GARANTIJA

Internetinėje parduotuvėje www.serfas.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:

       • garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;

       • ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.

Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.

Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:

       • prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;

       • bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.

 

 

Krovinio pažeidimo fiksavimas objekte

       • Prieš iškraunant prekes jos turi būti vizualiai apžiūrimos automobilyje.

       • Išoriniai pakuočių pažeidimai ar kiekio neatitikimai privalo būti iškart fiksuojami.

       • Jei pažeistos prekės pakuotė turi ženklinimą, būtina nurodyti tos pakuotės numerį.

       • Būtina apie pažeidimą ar neatitikimą pažymėti visuose krovinį lydinčiuose dokumentuose (krovinio važtaraštyje, CMR).

       • Visi dokumentai, kuriuose yra sužymėti pažeidimai ar neatitikimai turi būti pasirašyti Pirkėjo ar jo atstovo ir Vairuotojo - be Vairuotojo parašo pažeidimo fiksavimas negalioja!

       • Visi kiti pažeidimai, kurie negalėjo būti matomi neišardžius pakuotės, gali būti fiksuojami ne ilgiau nei per 14 d.

       • Pažeidimai taip pat turi būti nufotografuoti, kai prekė yra praardytoje pakuotėje.

       • Abiem atvejais klientas turi užpildyti pretenziją.

       • Pažeistų medžiagų nuotraukas ir laisvos formos pretenziją reikia siųsti adresu serfas@serfas.lt arba savo asmeniniam vadybininkui.

 

 

Grąžinimo sąlygos

30 dienų grąžinimo garantija!

       • Netikusią ar nepatikusią prekę grąžinti galima per 30 dienų nuo jos įsigijimo į UAB Serfas sandėlį, Technikos g 7c, Kaunas.

       • Prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.

       • Grąžinant prekę reikia pateikti asmens dokumentą, pirkimo dokumentą (kvitą ar sąskaitą faktūrą) ir laisvos formos prašymą (kuriame nurodoma atsisakymo priežastis).

       • Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.

       • Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Serfas.

Prekės nepriimamos atgal, jei:

       - prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;

       - klientui užsakius prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;

       - prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;

       - pažeista prekė, jei atsirado prekės pažeidimas dėl kliento kaltės.