Grąžinimas ir garantija
GARANTIJA
Internetinėje parduotuvėje www.serfas.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:
• garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
• ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.
Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.
Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:
• prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;
• bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.
Krovinio pažeidimo fiksavimas objekte
• Prieš iškraunant prekes jos turi būti vizualiai apžiūrimos automobilyje.
• Išoriniai pakuočių pažeidimai ar kiekio neatitikimai privalo būti iškart fiksuojami.
• Jei pažeistos prekės pakuotė turi ženklinimą, būtina nurodyti tos pakuotės numerį.
• Būtina apie pažeidimą ar neatitikimą pažymėti visuose krovinį lydinčiuose dokumentuose (krovinio važtaraštyje, CMR).
• Visi dokumentai, kuriuose yra sužymėti pažeidimai ar neatitikimai turi būti pasirašyti Pirkėjo ar jo atstovo ir Vairuotojo - be Vairuotojo parašo pažeidimo fiksavimas negalioja!
• Visi kiti pažeidimai, kurie negalėjo būti matomi neišardžius pakuotės, gali būti fiksuojami ne ilgiau nei per 14 d.
• Pažeidimai taip pat turi būti nufotografuoti, kai prekė yra praardytoje pakuotėje.
• Abiem atvejais klientas turi užpildyti pretenziją.
• Pažeistų medžiagų nuotraukas ir laisvos formos pretenziją reikia siųsti adresu serfas@serfas.lt arba savo asmeniniam vadybininkui.
Grąžinimo sąlygos
30 dienų grąžinimo garantija!
• Netikusią ar nepatikusią prekę grąžinti galima per 30 dienų nuo jos įsigijimo į UAB Serfas sandėlį, Technikos g 7c, Kaunas.
• Prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
• Grąžinant prekę reikia pateikti asmens dokumentą, pirkimo dokumentą (kvitą ar sąskaitą faktūrą) ir laisvos formos prašymą (kuriame nurodoma atsisakymo priežastis).
• Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
• Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Serfas.
Prekės nepriimamos atgal, jei:
- prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;
- klientui užsakius prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;
- prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;
- pažeista prekė, jei atsirado prekės pažeidimas dėl kliento kaltės.