Prekiu pristatymas

Šios sąlygos galioja užsakant prekes internetinėje parduotuvėje www.serfas.lt

 

1.1.PRISTATYMAS

Pristatymas galimas bet kuriuo nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Jei reikia pristatymo į kitas šalis, su pirkėju salygos derinamos individualiai ir pirkimas vykdomas ne per elektroninę parduotuvę.

 

1.2.NEMOKAMAS ATSIĖMIMAS

Nemokamas atsiėmimas galimas UAB“Serfas“ sandėlyje Technikos g 7c, Kaunas

 

1.3.PRISTATYMO TERMINAI (PRELIMINARŪS):

  1. Jei prekė yra UAB‘Serfas“ sandėlyje ir pirkėjas nori ją gauti tą pačią dieną, gali ją atsiimti pats, jei pirkėjas nepageidauja papildomų paslaugų – dažų tonavimo, pjovimo, karpymo ir pan. 
  2. Jei prekė yra UAB‘Serfas“ sandėlyje, pristatymas 2-6 dienos. Pristatymo terminas priklauso nuo to, ar pirkėjas nepageidauja papildomų paslaugų – dažų tonavimo, pjovimo, karpymo ir pan.
  3. Jei prekė yra gamintojo sandėlyje, pristatymas 2-21 dienos.
  4. Jei prekė turi būti pagaminta pagal specialius pirkėjo reikalavimus – pristatymo terminas derinamas individualiai kiekvienam užsakymui.
  5.  Esant nenumatytoms aplinkybėms pristatymo terminas gali būti ilgesnis nei nurodyta aukščiau. Apie bet kokį pasikeitimą mes visada informuojame asmeniškai telefonu ir/arba el. paštu.

 

1.4.PREKIŲ PRISTATYMAS:

1. Prekės pristatomos darbo dienomis 8:00-17:00 val. iki kliento kiemo ar statybinės aikštelės, o jei privažiavimo nėra ar jis netinkamas - iki artimiausios vietos.
2. Apie konkretaus užsakymo planuojamą pristatymo dieną bei laiko intervalą (išskyrus Kurjerį) informuojame el. paštu ir /aba telefonu.
3. Pristatymo dieną prieš atvažiuodamas su Jumis susisieks vairuotojas / kurjeris.
4. Užsakius prekių su skirtingais pristatymo terminais, jos gali būti pristatytos skirtingu metu ir skirtingomis dienomis- už tai papildomas mokestis netaikomas.

 

1.5 PRISTATYMO BŪDAI:

 

1.5.1.Kurjeris

Prekės iki 30 kg yra iškraunamos / pristatomos iki laiptinės ar namo durų. Nestandartinių matmenų prekėms šis pristatymo būdas gali būti netaikomas dėl kurjerių kompanijų ribojimų.

1.5.2Automobilis be lifto

Iškrovimo paslauga neteikiama - atvežtų prekių iškrovimu rūpinasi pats klientas.

 

1.5.3Automobilis su liftu

Jeigu yra galimybė nuleidžiame krovinį ant žemės.  

Prekių stumdymu ir nukrovimu nuo lifto rūpinasi pats klientas*

Jeigu paletės svoris yra virš 500 kg vairuotojui stumdyti prekes automobilyje privalo padėti klientas arba kliento atstovas.

Krovinio kurio svoris virš 800kg ant vienos paletės ir prekių kurių ilgis yra virš 2m. nuleidimas liftu neįmanomas.

1.5.4 Automobilis su keltuvu

Iškeliame krovinį - klientas pasirūpina, kad privažiavimas prie iškrovimo vietos būtų įmanomas ir tinkamas (tvirtas pagrindas). Maksimalus prekių iškrovimo laikas yra 1 val. nuo transporto atvažiavimo į objektą. Jei planuojama užtrukti ilgiau taikomas papildomas mokestis - apie ilgesnį išsikrovimo laiką būtina informuoti mus!

Strėlės ilgis iki 6 m, aukštis iki 8 m, krano keliamoji galia atitinkamai 1-3 tonos.

Objekte privalo būti stropuotojas (asmuo, kuris  parodys, kurioje vietoje statyti paletes ir kuris nukabins trosus nuo nuleisto ant žemės krovinio)
Jeigu krovinys nepristatomas dėl ne nuo vairuotojo priklausančių aplinkybių, klientas privalo apmokėti transporto išlaidas.

 

 

2.ATSISKAITYMO BŪDAI

2.1. Elektroninė bankininkystė.

Atsiskaityti galima naudojanti Paysera sistema iš bet kurio banko.

2.2  Bankinis pavedimas

UAB“Serfas“

Įmonės kodas 133830481

A/S LT69 7044 0600 0309 3835

Bankas: AB SEB bankas

Mokėjimo paskirtyje visada prašome nurodyti užsakymo numerį.

Pavedimo kopija prašome atsiųsti serfas@serfas.lt

Neatlikus mokėjimo per 4 dienas , užsakymas anuliuojamas.

2.3.Grynieji pinigai.

Atsiskaityti grynaisiais pinigais galima tik atsiimant prekes įmonės sandėlyje Technikos g 7c, Kaunas

2.4.Banko kortelė

Atsiskaityti banko kortele galima tik atsiimant prekes įmonės sandėlyje Technikos g 7c, Kaunas

 

 

3.GARANTIJA

Internetinėje parduotuvėje www.serfas.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:

  • garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
  • ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.

Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.


 

Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:

  • prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;
  • bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.

3.1.Krovinio pažeidimo fiksavimas objekte

  • Prieš iškraunant prekes jos turi būti vizualiai apžiūrimos automobilyje.
  • Išoriniai pakuočių pažeidimai ar kiekio neatitikimai privalo būti iškart fiksuojami.
  • Jei pažeistos prekės pakuotė turi ženklinimą, būtina nurodyti tos pakuotės numerį.
  • Būtina apie pažeidimą ar neatitikimą pažymėti visuose krovinį lydinčiuose dokumentuose (krovinio važtaraštyje, CMR).
  • Visi dokumentai, kuriuose yra sužymėti pažeidimai ar neatitikimai turi būti pasirašyti Pirkėjo ar jo atstovo ir Vairuotojo - be Vairuotojo parašo pažeidimo fiksavimas negalioja!
  • Visi kiti pažeidimai, kurie negalėjo būti matomi neišardžius pakuotės, gali būti fiksuojami ne ilgiau nei per 14 d.
  • Pažeidimai taip pat turi būti nufotografuoti, kai prekė yra praardytoje pakuotėje.
  • Abiem atvejais klientas turi užpildyti pretenziją.
  • Pažeistų medžiagų nuotraukas ir laisvos formos pretenziją reikia siųsti adresu serfas@serfas.lt arba savo asmeniniam vadybininkui.

3.2.Grąžinimo sąlygos

30 dienų grąžinimo garantija!

  • Netikusią ar nepatikusią prekę grąžinti galima per 30 dienų nuo jos įsigijimo į UAB Serfas sandėlį, Technikos g 7c, Kaunas.
  • Prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
  • Grąžinant prekę reikia pateikti asmens dokumentą, pirkimo dokumentą (kvitą ar sąskaitą faktūrą) ir laisvos formos prašymą (kuriame nurodoma atsisakymo priežastis).
  • Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
  • Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Serfas.
  •  

Grąžinimo negražinamos, jei:


- prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;

- klientui užsakius prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;

- prekės kortelėje nurodytas pristatymas: 

   "Pristatymas /atsiėmimas 2-21 d.d."

   "Pristatymas 2-6 d.d."

- prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;

- pažeista prekė, jei atsirado prekės pažeidimas dėl kliento kaltės.